23.10.11

One Happy Island!

We moeten er allemaal echt aan geloven, de zomer is écht voorbij. Als jij net zo gek bent als mij op de zomer, het warme weer, de prachtige stranden, het heerlijke eten etc etc. (droom maar verder weg...), dan heb je ook heimwee naar de zomer of kan je niet wachten tot de volgende weer begint! Ik bekijk nog regelmatig mijn foto's van afgelopen zomervakantie, ik denk er dan ook met heel veel plezier aan terug! Afgelopen zomervakantie ben ik met mijn vriend naar Aruba geweest! Mijn vriend was al eerder met zijn familie erheen gevlogen, en ik vloog 4 weken na hem in mijn eentje erheen, dat was best spannend natuurlijk... Maar het was het 100% waard! Ik had nog nooit zúlk blauw water gezien en zulke witte stranden! Kortom, wat een paradijs!!! Hieronder een paar foto's van op Aruba! xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten