8.11.11

Winter Favorites

Een sjaal en een muts kunnen in de winter natuurlijk niet ontbreken. Ook al is het nog geen winter, een goede voorbereiding is wel belangrijk. Ik ben nog steeds helemaal weg van de ronde sjaals. Je wikkelt ze om je nek heen, en ze blijven goed zitten. Met een 'rechte' sjaal, had ik wel eens het probleem dat ze aan de ene kant steeds langer werden en dan viel de sjaal bijna van m'n nek af. Vandaar dus, dat ik een paar ronde sjaals in mijn bezit heb genomen. De zwarte en de grijze zijn van Primark en de creme kleur is van Bershka. Op de foto hieronder zijn de sjaals 2 keer omgeslagen, maar meestal sla ik ze buiten 3 keer om mijn nek, dat zorgt voor de meeste warmte.





















Een tweede favoriet van mij, zijn deze mutsjes op de foto hieronder. Je zet deze mutsjes 'half' op je hoofd vast met schuifspeldjes. Het mutsje hangt dan als het ware aan je hoofd en dit ziet er heel leuk uit! (Je kent ze vast wel.) Leuk met alle haartypes! Slag/krul/steil haar. Hier had ik mijn haar gesteild en had ik een zwart mutsje op. Enige nadeel is dat deze mutsjes nou niet echt voor optimale warmte op je hoofd zorgen, daarvoor moet je gewoon een muts opdoen die tot je oren bedekt. Deze mutsjes zijn gewoon leuk als extra en om een soort van nonchalante look te creeeren! Deze mutsjes zijn alledrie van Primark. xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten